Dostawa i płatności

Koszty przesyłki towaru są uzależnione od wartości zamówionego towaru i są uiszczane w formie zryczałtowanej w wysokości:

  • Paczkomat Inpost 24h-48 h (do 25 kg): przedpłata – 13,90 zł
  • Poczta Polska Kurier 48h (do 30 kg): przedpłata – 22,00 zł / płatność przy odbiorze – 26,00 zł
  • Półpaleta 48 h (31-60 kg): przedpłata – 140,00 zł / płatność przy odbiorze – 170,00 zł
  • Paleta 48 h (61-100 kg): przedpłata – 180,00 zł / płatność przy odbiorze – 210,00 zł
  • Gabaryt 48 h (powyżej 101 kg): przedpłata – 240,00 zł / płatność przy odbiorze – 270,00 zł

Przy wyborze formy wysyłki – Poczta Polska – czas dostawy może zostać wydłużony – 3-4 dni robocze.

Ceny dostaw obowiązują wyłącznie na terenie Polski. Dla paczek zagranicznych obowiązuje indywidualna wycena.

W sytuacji gdy koszty dostawy okażą się wyższe niż te wymienione powyżej, Multico poinformuje o tym Klienta jeszcze przed złożeniem zamówienia lub przed jego realizacją, wówczas Klient będzie miał prawo do bezkosztowego odstąpienia od umowy.

Przy wyborze płatności z góry, na przelew czekamy do 48 h. Po 48 h nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z wchodzącymi w życie nowymi przepisami, od dnia 1 stycznia 2020 roku wystawienie faktury do paragonu będzie możliwe tylko wtedy, gdy na paragonie znajduje się NIP nabywcy (art. 106 b ust. 5 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz innych ustaw – Dz.U. poz.1520).

Uprzejmie prosimy, aby przed dokonaniem zakupu:

– zgłosić chęć otrzymania faktury oraz podać numer NIP.

Numer NIP zostanie umieszczony na wystawionej fakturze.

UWAGA! – jeśli kupujący nie poprosi o wystawienie faktury i nie poda numeru NIP, otrzyma od nas paragon za dokonany zakup bez wpisanego numeru NIP.

Wystawienie faktury do takiego paragonu nie będzie później możliwe.

 

USZKODZONE PRZESYŁKI INPOST

Zgodnie z regulaminem InPost w przypadku zaobserwowania uszkodzenia zewnętrznego przesyłki należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który powinien wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy (§ 13 ust.5).